Üzleti feltételek
Az általános feltételek a fogyasztóvédelmi törvény (ZVPot) szerint, a Kereskedelmi és Iparkamara ajánlásai és az elektronikus üzletvitelre vonatkozó nemzetközi szabályzatok alapján készülnek. Az általános szerződési feltételek a felhasználó jogaival, valamint a szolgáltató és az ügyfél közötti üzleti kapcsolattal foglalkoznak. A finanit.hu áruházat (a továbbiakban: üzlet) a Spletna trgovina, Marko Koklič s.p., e-business szolgáltatásokat nyújtó cég (a továbbiakban: szolgáltató) kezeli.
A Szolgáltató fenntartja a jogot, hogy az általános szerződési feltételeket külön értesítés nélkül módosítsa. A változtatások a közzététel pillanatától érvényesek, és a felhasználóra nézve kötelezőek.
Információhoz való hozzáférés (jogszabályi összefoglaló)
Szolgáltató kötelezettséget vállal arra, hogy az Ügyfelet minden esetben az alábbi információkkal látja el:
cégazonosító (cégnév és székhely, nyilvántartási szám)
elérhetőségi adatok, amelyek lehetővé teszik a felhasználó számára a gyors és hatékony kommunikációt (e-mail, cím)
az áruk vagy szolgáltatások alapvető jellemzői (beleértve az értékesítés utáni szolgáltatásokat és garanciákat)
a termék elérhetősége (a weboldalon kínált minden terméknek vagy szolgáltatásnak ésszerű időn belül elérhetőnek kell lennie)
a termék szállításának vagy a szolgáltatás teljesítésének feltételei (a szállítás módja, helye és határideje)
minden árat egyértelműen meg kell határozni, és egyértelműen jelezni kell, hogy tartalmazzák-e már az adókat és a szállítási költségeket)
fizetési és szállítási mód
az ajánlat érvényességi ideje
azt az időtartamot, ameddig még lehetséges a szerződéstől való elállás, és az elállás feltételeit; továbbá arról is, hogy a vevőnek kerül-e és mennyibe kerül a termék visszaküldése,
a panaszkezelési eljárás magyarázata, beleértve a kapcsolattartó személlyel vagy ügyfélszolgálati részleggel kapcsolatos összes információt.
Ténybeli hiba
A Fogyasztó a tárgyi hibából eredő jogait akkor érvényesítheti, ha a hiba felfedezésétől számított két hónapon belül a hibáról az eladót tájékoztatja. A hibabejelentésben a fogyasztónak részletesebben le kell írnia a hibát, és lehetővé kell tennie az eladó számára a termék megtekintését.
A Fogyasztó a hibát személyesen jelentheti be az eladónak, amelyről az eladónak igazolást kell kiállítania, meg kell küldenie annak az üzletnek, ahol a terméket vásárolta, vagy annak az eladónak a képviselőjének, akivel szerződést kötött. Az eladó nem vállal felelősséget az áruk olyan anyaghibáiért, amelyek a termék átadásától számított két év elteltével válnak nyilvánvalóvá. Az áru hibája a szállítás időpontjában már fennálltnak minősül, ha az a kézbesítéstől számított hat hónapon belül jelentkezik. A fogyasztó első bekezdés szerinti jogai attól a naptól számított két év elteltével évülnek el, amikor a ténybeli tévedésről értesítette az eladót.
A fogyasztó, aki helyesen tájékoztatta az eladót a hibáról, jogosult az eladótól kérni: az áru hibájának kijavítását, vagy a kifizetett összeg hiba arányában történő visszaküldését, a hibás áru kicserélését új, hibátlan árura, vagy visszaküldi a kifizetett összeget.
Ha az áru hibájának fennállása vagy a nyújtott szolgáltatás szabálytalansága nem vitatható, a vállalkozás köteles a fogyasztó e törvény 37c. és 38. §-ai alapján megfogalmazott kérésének a lehető legrövidebb időn belül, de legkésőbb nyolc napon belül eleget tenni.
A vállalkozás köteles a fogyasztó kérelmére annak kézhezvételét követő nyolc napon belül írásban válaszolni, ha az áru hibájának fennállása vagy a nyújtott szolgáltatás szabálytalansága vitatható.
Megrendelések
Rendeléseket online lehet leadni minden nap 00:00 és 24:00 óra között. A legtöbb esetben a termékeket a megrendelés kézhezvételétől számított 24 órán belül kiszállítjuk, így már a következő munkanapon várhatja őket. Nagy mennyiségű csomag esetén, különösen az ünnepek előtti időszakban a kiszállítás néhány nappal, de legfeljebb 5 nappal meghosszabbodhat.
A küldemény átadásának és kézbesítésének ideje maximum 7 munkanap (beadási nap + 7 nap). A szombaton, vasárnap vagy munkaszüneti napon beérkezett rendeléseket a lehető legrövidebb időn belül az azt követő első munkanapon kiszállítjuk.
Az „Elfogyott” jelzésű termékek nem rendelhetők. Ha a megvásárolni kívánt termék véletlenül elfogyott, értesítjük. Ekkor teljes egészében lemondhatja a rendelést, megerősítheti a részrendelést, vagy megerősítheti, hogy megvárja, amíg a termék újra raktáron lesz. Elnézést kérünk az esetleges kellemetlenségekért.
Szállítás
A küldemények kézbesítésének szerződéses partnere a GLS d.o.o. A vevő állja a 1300Ft szállítási költséget, ha a vásárlás összege kevesebb, mint 12000Ft, ellenkező esetben a szállítási költség INGYENES.
1300Ft szállítási költség esetén ezt a rendelés végén nyomtatjuk, és a számlán szerepel, amelyet a megrendelt termékekkel együtt kap meg.
Az online áruházban megrendelt áruk kiszállítása csak a Szlovén Köztársaság területén lehetséges.
Árak és az ajánlat érvényessége
A weboldalon feltüntetett árak véglegesek és tartalmazzák az ÁFA-t.
A fizetés módja készpénzes átvételkor, paypalon vagy banki átutalással. A szolgáltató állandó adathordozón állít ki számlát az ügyfélnek.
A leírás, az ár és a szállítási határidő hibáinak jogát fenntartjuk. Az árak előzetes értesítés nélkül változhatnak.
Kedvezményes kuponok
Megrendeléskor a vásárló akciós kupont írhat be, mely csökkenti a tétel értékét és ezáltal a rendelés összértékét is.
Egyes tételekre egy bizonyos maximális engedmény vonatkozik; rájuk vonatkozik, hogy az akciós kupon megadásakor, amelynek értéke meghaladja a tétel maximális kedvezményét, az adott cikkre kisebb kedvezmény kerül felszámításra. Az ilyen korlátozott tételek táblázata az alábbi mezőben található.
A legtöbb esetben a megrendelt termékek a megrendeléstől számított következő munkanapon, de legkésőbb 3 munkanapon belül, vagy 11 óráig történő megrendelés esetén még aznap kiszállításra kerülnek.
Reklamáció és áruvisszaküldés
A ZVPot 43. §-ának rendelkezése értelmében a fogyasztó a távollevők között vagy üzlethelyiségen kívül kötött szerződéstől számított 14 napon belül elállhat a szerződéstől anélkül, hogy az elállást indokolnia kellene. Ebben az esetben a fogyasztót csak az e törvény 43. §-ának hetedik bekezdésében említett költségek terhelhetik.
A Társaság a szerződéstől való elállás esetén az összes beérkezett kifizetést haladéktalanul, de legkésőbb a szerződéstől való elállásról szóló értesítés kézhezvételétől számított 14 napon belül visszaküldi.
A Társaság a beérkezett kifizetéseket ugyanazzal a fizetési eszközzel küldi vissza a fogyasztónak, amelyet a fogyasztó használt, kivéve, ha a fogyasztó kifejezetten kérte más fizetési eszköz igénybevételét, és emiatt a fogyasztót semmilyen költség nem terheli. A fogyasztó nem kérheti a felmerülő többletköltségeinek megtérítését, ha kifejezetten a társaság által kínált legkedvezőbb árú szabványos küldeménytől eltérő szállítási mód mellett döntött.
Adásvételi szerződések esetén lehetőség van arra, hogy a vállalkozás visszatartsa a beérkezett fizetések visszatérítését az áru visszaküldésének elfogadásáig, vagy amíg a fogyasztó nem igazolja, hogy az árut visszaküldte, kivéve, ha a vállalkozás felajánlja a lehetőséget. a visszaküldött áru átvételéről.
Ha a fogyasztó az árut már átvette és eláll a szerződéstől, azt az első értesítéstől számítva haladéktalanul, de legkésőbb 14 napon belül visszaküldi vagy átadja a vállalkozásnak vagy a vállalkozás által az áru átvételére meghatalmazott személynek kivéve, ha a vállalat felajánlja, hogy csak a visszaküldött árut fogadja el. A fogyasztó határidőre visszaküldi az árut, ha azt a 14 napos visszaküldési határidő lejárta előtt küldte el.
A fogyasztót a szerződéstől való elállással összefüggésben csak az áru visszaküldésének költségei viselik, kivéve, ha ezeket a költségeket a vállalkozás fedezi, vagy a vállalkozás nem tájékoztatja a fogyasztót előzetesen arról, hogy ez a költség őt terheli.
Panasz esetén, vagy további információra van szüksége, írjon nekünk az info@finanit.hu e-mail címre
A terméket elérhetőségeivel és TRR számlaszámával együtt a következő címre küldi:
Marko Koklič s.p.
Jakčeva 39,
1000 Ljubljana
info@finanit.hu
Az adásvételi szerződés (megrendelés) elektronikusan tárolásra kerül a szolgáltató szerverén, egy példánya automatikusan megküldésre kerül a vásárló e-mail címére. Az adásvételi szerződés szlovén nyelven jön létre.
Vásárlási folyamat
Vásároljon a Marko Koklič s.p. online áruház összes honlapján. a megrendelőlapon adatainak megadásával és a megrendelés gombra kattintva.
Termékválasztás: A megrendelőlapon kiválasztja a megfelelő terméket ill a megrendelni kívánt mennyiséget. Mielőtt a Megrendelés gombra kattintana, a weboldalon mindig elérhetőek az információk a megrendelni kívánt termékről.
Megrendelés visszaigazolása: Rendelés leadásakor átirányítjuk egy weboldalra, amelyen megjelenik egy üzenet, hogy megrendelését elfogadtuk. Ezenkívül a megadott e-mail címre kap egy rendelés visszaigazolást, amely tartalmazza a termék típusával, mennyiségével, végső árával és szállítási dátumával kapcsolatos összes információt.
A megrendelés törlése: A megrendelés visszaigazoltnak minősül, ha a vevő nem mondja le a rendelést. A finanit.hu a megrendelés visszaigazolását követően ellenőrzi a készlet állapotát ill szállítási lehetőség. Ha a küldeményt az írásos határidőn belül nem lehet kézbesíteni, erről a megrendelőt a megadott telefonszámon, ill. email címen értesíti. A vevő a megrendelést a megrendeléskor kapott e-mailre válaszolva mondhatja le, ill. felhívja a weboldalon közzétett telefonszámot.
Feladás: Marko Koklič s.p. előkészíti és kiszállítja az árut a megállapodás szerinti szállítási móddal a megállapodás szerinti határidőn belül.
A sorrend megváltoztatása
A vásárló lemondhatja vagy módosíthatja megrendelését a weboldalon új információkkal ellátott új rendelés leadásával, valamint a megrendelés törlésére vonatkozó kérelem elküldésével az info@finanit.hu e-mail címre. Az ügyfél a 00386 70 810 350-es telefonszámon is lemondhatja vagy módosíthatja a rendelést
A személyes adatok biztonsága és védelme
Adatait a megrendelés céljaira használjuk fel. Adatait szükség esetén továbbítjuk a termékek kiszállításáért felelős cégeknek. Adatait fizetés céljából átadjuk a banknak. Az adatokat harmadik félnek vagy cégeknek nem továbbítjuk. A kézbesítés és az Ön fizetésének kézhezvétele után az adatokhoz való hozzáférést lezárjuk.
A Szolgáltató vállalja, hogy a Felhasználó minden személyes adatát tartósan védi. A Szolgáltató a személyes adatokat kizárólag a megrendelés teljesítése (tájékoztató anyagok, ajánlatok, számlák küldése) és egyéb szükséges kommunikáció céljából használja fel.
Bármikor kérheti minden adatának törlését vagy megváltoztatását – vegye fel velünk a kapcsolatot e-mailben: info@finanit.hu
A felhasználó adatait semmilyen körülmények között nem adjuk ki illetéktelen személyeknek. A felhasználó maga is felelős személyes adatai védelméért felhasználónevének és jelszavának biztonságáért.
Weboldalainkat és egyéb rendszereinket technikai és szervezési intézkedésekkel védjük az Ön adatainak illetéktelen személyek általi elvesztése, megsemmisülése, hozzáférése, módosítása és terjesztése ellen.
Gyermekgondozás
A reklámüzenetek jól láthatóak lesznek (figyelembe véve az életkort), és egyértelműen elkülönülnek a játékoktól és versenyektől. A gyermekeket célzó bármilyen kommunikáció az életkoruknak megfelelő, és nem használja ki a gyermekek megbízhatóságát, tapasztalatlanságát vagy hűségérzetét. Szülők vagy gyámok kifejezett engedélye nélkül a Szolgáltató nem fogadhat el megbízást olyan személytől, akiről tud, vagy gyanítja, hogy gyermek.
A Szolgáltató a gyermekekre vonatkozó személyes adatot nem fogadhatja el szüleik vagy gondviselőik kifejezett engedélye nélkül. Hasonlóképpen, a szolgáltató a gyermekektől kapott adatokat nem adhatja ki harmadik félnek, kivéve a szülőket vagy gondviselőket. A szolgáltató nem kínálhat ingyenes hozzáférést a gyermekekre káros termékekhez vagy szolgáltatásokhoz.
Jogi nyilatkozat
A Szolgáltató mindent megtesz annak érdekében, hogy az oldalain közzétett információk naprakészek és helyesek legyenek. Ennek ellenére a termékek jellemzői, a szállítási idő vagy az ár olyan gyorsan változhat, hogy a szolgáltató nem tudja korrigálni a weboldalakon található információkat. Ebben az esetben a Szolgáltató tájékoztatja a vásárlót a változásokról, és lehetővé teszi számára, hogy elálljon a rendeléstől, vagy kicserélje a megrendelt terméket.
A tájékoztatáshoz való jog
Önnek joga van az általunk tárolt személyes adataira vonatkozó ingyenes tájékoztatáshoz, valamint ezen adatok törléséhez. Ha kérdése van az adatai törlésével, feldolgozásával vagy felhasználásával kapcsolatban, kérjük, forduljon az info@finanit.hu e-mail címhez, vagy küldje el nekünk e-mailben.
Értesítések a megrendelés állapotáról: fenntartjuk a jogot, hogy a megadott tel. SMS-ben értesítjük a rendelés feladásáról, és ha a termékeket legalább 5 napig nem vették át a megbeszélt fiókban, ha több mint 5 napig nem vették át a tételeket, fenntartjuk a jogot, hogy a megadott telefonszámon emlékeztetőül felhívjuk a tételek átvételéert.
Értesítések: az értesítésekre való feliratkozás után nevét és e-mail címét az Ön engedélyével hirdetési célokra használjuk fel mindaddig, amíg le nem iratkozik az értesítésről. Az értesítések fogadására csak akkor tud feliratkozni, ha megrendeléskor be van jelölve egy speciális feliratkozási négyzetbe.
Panaszok és viták
A szolgáltató betartja a vonatkozó fogyasztóvédelmi jogszabályokat. A Szolgáltató mindent megtesz annak érdekében, hogy eleget tegyen kötelességének, hogy hatékony panaszkezelési rendszert alakítson ki, és kijelöljön egy személyt, akivel probléma esetén a vásárló telefonon vagy e-mailben kapcsolatba léphet. Panaszaikat írásban, e-mailben nyújtsák be az info@finanit.hu címre. A szolgáltató három munkanapon belül visszaigazolja a panasz kézhezvételét, tájékoztatja az ügyfelet, hogy annak feldolgozása mennyi ideig tart, és folyamatosan tájékoztatja az eljárás előrehaladásáról.
Segítség a fogyasztóknak a viták megoldásában:
https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=SL
A fogyasztói jogviták peren kívüli rendezőinek listája:
https://podatki.gov.si/dataset/register-izvajalcev-izvensodnega-resevanja-potrosniskih-sporov
A szolgáltató tudatában van annak, hogy a fogyasztói jogvita lényeges jellemzője – legalábbis ami a bírósági megoldást illeti – a kereset gazdasági értéke és a jogvita megoldása során felmerülő költségek közötti aránytalanság. Ez a fő akadálya annak is, hogy a fogyasztó ne kezdeményezzen vitát a bíróság előtt. Ezért a szolgáltató mindent megtesz a vitás kérdések békés megoldása érdekében.
Vállalat
Marko Koklič s.p
Jakčeva 39, 1000 Ljubljana
Szlovénia
A céget 2015. október 6-án jegyezték be az ajpesi nyilvántartásba Ljubljanában
A cég adófizető
Áfaszám: SI 20824688
Nyilvántartási szám: 6930166000